Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
https://m.youtube.com/watch?v=vnZVkdzXzFQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Na koncu tego filmu jest mowa o eksplozji dyferencjalu i choince na desce. Ogólnie pamiętam za czasów m tracków w tematach pisano że wiele m5 i m6 wracało z nich na lawecie a to dyfer a to pompa wspomagania wybuchła.
Zgadza się 500+ wymaga troski i awaryjność nie jest niczym nowym w takich autach.
Na koncu tego filmu jest mowa o eksplozji dyferencjalu i choince na desce. Ogólnie pamiętam za czasów m tracków w tematach pisano że wiele m5 i m6 wracało z nich na lawecie a to dyfer a to pompa wspomagania wybuchła.
Zgadza się 500+ wymaga troski i awaryjność nie jest niczym nowym w takich autach.
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
Problem dyfra został wyeliminowany przy liftingu.--==maly==---- pisze:https://m.youtube.com/watch?v=vnZVkdzXzFQ
Na koncu tego filmu jest mowa o eksplozji dyferencjalu i choince na desce. Ogólnie pamiętam za czasów m tracków w tematach pisano że wiele m5 i m6 wracało z nich na lawecie a to dyfer a to pompa wspomagania wybuchła.
Zgadza się 500+ wymaga troski i awaryjność nie jest niczym nowym w takich autach.
- yakuza
- Posty: 245
- Rejestracja: czw lip 29, 2010 08:38
- Auto: M5f10,750f01,335f30,e46v8m62
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
co do pomp wpomagania to wskazana jest wymiana plynu wspomagania u mnie byl prawie czarny, a powinien byc zielony po dwoch wymianach jest ok to samo tyczy sie twsa caly silnik wewnatrz brazowy po plukaniu i zalaniu valvoline vr1 racing i dwoch godzinach pracy silnika kolejna wymiana oleju i przy okazji demontaz miski olejowej i w srodku jest juz widoczna poprawa mniej sporo brazowego osadu--==maly==---- pisze:https://m.youtube.com/watch?v=vnZVkdzXzFQ
Na koncu tego filmu jest mowa o eksplozji dyferencjalu i choince na desce. Ogólnie pamiętam za czasów m tracków w tematach pisano że wiele m5 i m6 wracało z nich na lawecie a to dyfer a to pompa wspomagania wybuchła.
Zgadza się 500+ wymaga troski i awaryjność nie jest niczym nowym w takich autach.
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
Akurat e55 jest sporo tanszy w utrzymaniu i duzo mniej awaryjny. Faktem jest, ze zawias moze sie wysrac, ale tyle to on nie kosztuje co napisales. Na dodatek jest duzo prostszy konstrukcyjnie przez co dostep do czesci i latwosc napraw jest duzo wyzsza.boogie pisze:NIe kojarze tego wybuchu dyfra u Clarksona, to chyba chodzi o inne auto.
NIe ma auta 500KM+ które będzie nisko kosztowe, przyglądałem sie wielu modelom z tego segmentu, i wszędzie jest COŚ, jaki fuck-up, który nie ogarnięty może kosztować grubą kasę, albo który kosztuje dużo przy zwykłym serwisie.
Pytanie co wolimy, dać 5 tys za wymiane panewek raz na 100 tys km, czy 35 tys za układ ABC w amg.
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
e55 AMG to fajne auta, ale z M5 chyba nie ma co ich porównywać. Na prostej e55 AMG może być nawet szybsze ale na torze nie ma podejścia. Prosta skrzynia automatyczna, brak dyfra, dużo prostszy silnik itp... Jednak w M5 dostajesz więcej, z tąd też koszty utrzymania.Camil pisze:Akurat e55 jest sporo tanszy w utrzymaniu i duzo mniej awaryjny. Faktem jest, ze zawias moze sie wysrac, ale tyle to on nie kosztuje co napisales. Na dodatek jest duzo prostszy konstrukcyjnie przez co dostep do czesci i latwosc napraw jest duzo wyzsza.boogie pisze:NIe kojarze tego wybuchu dyfra u Clarksona, to chyba chodzi o inne auto.
NIe ma auta 500KM+ które będzie nisko kosztowe, przyglądałem sie wielu modelom z tego segmentu, i wszędzie jest COŚ, jaki fuck-up, który nie ogarnięty może kosztować grubą kasę, albo który kosztuje dużo przy zwykłym serwisie.
Pytanie co wolimy, dać 5 tys za wymiane panewek raz na 100 tys km, czy 35 tys za układ ABC w amg.
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
W takim razie jako świezy uzytkownik będe bardzo wdzięczny za podpowiedź:yakuza pisze:mysle ze problemem s85 sa wlasciciele, a raczej ich nie wiedza, katauja na zimnym nie pilnuja poziomu oleju ktory wymieniaja co 25tys km, zapominaja wymienic panewki, sprawdzic pompe vanosa, moja przejechala 200tys km na oryginalnych panewkach i przy wymianie niebyly zle, wedlug tego forum taki sinik nie ma prawa dzialac bez kapitalki, a jednak jezdzi zaraz po zakupie wlozylem w niego pare zlotychi mam nadzieje ze obejdzie sie bez kapitalki i ze bedzie przykladem tego ze mozna uzywac s85 na codzien i nie modlic sie przed kazda jazda zeby sie nie rozpadl
moje m6 kupiłem w maju z przebiegiem 149.500km ,przy 154.000 km wymieniłem panewki ze srubami korbowodowymi i olej w silniku oraz dyferencjale.Olej silnikowy planuje wymieniac co 8 tyskm ,teraz auto ma 159.540km czyli zrobiłem nim 10 tys.km ,wiec nastepna wymianę oleju zaplanowałem na 162.000km.
Prosze napisz co jeszcze moge zrobić aby jeżdzic bezawaryjnie.Jak sie sprawdza pompe vanos i ile to kosztuje?,jakie jeszcze prewencyjne zabiegi wykonac żeby moje s85b50 długo mi posłuzyło? Dziekuje ,za rzetelna odpowiedź bede bardzo wdzięczny.
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
Naprawdę masz G-power? Czy tak tylko napisałeś?m6fan pisze:W takim razie jako świezy uzytkownik będe bardzo wdzięczny za podpowiedź:yakuza pisze:mysle ze problemem s85 sa wlasciciele, a raczej ich nie wiedza, katauja na zimnym nie pilnuja poziomu oleju ktory wymieniaja co 25tys km, zapominaja wymienic panewki, sprawdzic pompe vanosa, moja przejechala 200tys km na oryginalnych panewkach i przy wymianie niebyly zle, wedlug tego forum taki sinik nie ma prawa dzialac bez kapitalki, a jednak jezdzi zaraz po zakupie wlozylem w niego pare zlotychi mam nadzieje ze obejdzie sie bez kapitalki i ze bedzie przykladem tego ze mozna uzywac s85 na codzien i nie modlic sie przed kazda jazda zeby sie nie rozpadl
moje m6 kupiłem w maju z przebiegiem 149.500km ,przy 154.000 km wymieniłem panewki ze srubami korbowodowymi i olej w silniku oraz dyferencjale.Olej silnikowy planuje wymieniac co 8 tyskm ,teraz auto ma 159.540km czyli zrobiłem nim 10 tys.km ,wiec nastepna wymianę oleju zaplanowałem na 162.000km.
Prosze napisz co jeszcze moge zrobić aby jeżdzic bezawaryjnie.Jak sie sprawdza pompe vanos i ile to kosztuje?,jakie jeszcze prewencyjne zabiegi wykonac żeby moje s85b50 długo mi posłuzyło? Dziekuje ,za rzetelna odpowiedź bede bardzo wdzięczny.
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
Pisane bylo o autach podobnej mocy, a nie ich przeznaczeniu. Jak zwykle kazdy swoje chwali;)atwatw pisze:e55 AMG to fajne auta, ale z M5 chyba nie ma co ich porównywać. Na prostej e55 AMG może być nawet szybsze ale na torze nie ma podejścia. Prosta skrzynia automatyczna, brak dyfra, dużo prostszy silnik itp... Jednak w M5 dostajesz więcej, z tąd też koszty utrzymania.Camil pisze:Akurat e55 jest sporo tanszy w utrzymaniu i duzo mniej awaryjny. Faktem jest, ze zawias moze sie wysrac, ale tyle to on nie kosztuje co napisales. Na dodatek jest duzo prostszy konstrukcyjnie przez co dostep do czesci i latwosc napraw jest duzo wyzsza.boogie pisze:NIe kojarze tego wybuchu dyfra u Clarksona, to chyba chodzi o inne auto.
NIe ma auta 500KM+ które będzie nisko kosztowe, przyglądałem sie wielu modelom z tego segmentu, i wszędzie jest COŚ, jaki fuck-up, który nie ogarnięty może kosztować grubą kasę, albo który kosztuje dużo przy zwykłym serwisie.
Pytanie co wolimy, dać 5 tys za wymiane panewek raz na 100 tys km, czy 35 tys za układ ABC w amg.
- yakuza
- Posty: 245
- Rejestracja: czw lip 29, 2010 08:38
- Auto: M5f10,750f01,335f30,e46v8m62
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
do sprawdzenia pompy potrzebny jest zegar do co do 100 bar oraz komputer diagnostyczny bo po rozszczelnieniu ukladu trzeba go odpowietrzyc, mam taki zegar, ale to musialbyc do mnie przyjechac oraz sprawna pompe vanos na sprzedazm6fan pisze:Jak sie sprawdza pompe vanos i ile to kosztuje?
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
Naprawdę masz G-power? Czy tak tylko napisałeś?[/quote] z g power mam tylko felgi i wydech
sygnowany przez g power własciwie to akrapovic titan deep tone exhaust ale z logo g powera .Poprzedni własciciel zrobił tez jakis soft ponoc na 540 km i v max 335km/h ale potem była w serwisie i wgrali oryginalny soft i teraz ma z powrotem blokade na 270km/h.

Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
[/quote]
sygnowany przez g power własciwie to akrapovic titan deep tone exhaust ale z logo g powera .Poprzedni własciciel zrobił tez jakis soft ponoc na 540 km i v max 335km/h ale potem była w serwisie i wgrali oryginalny soft i teraz ma z powrotem blokade na 270km/h.[/quote]
Heh, szkoda bo kompresory w M5/6 to rarytas. Z tego co wiem na tym forum nikt czegoś takiego nie ma ale kiedyś był wystawiony na otomoto jakis m6 na polskich tablicach z dwoma superchargerami i pomarańczowym kolektorem
z g power mam tylko felgi i wydechm6fan pisze:Naprawdę masz G-power? Czy tak tylko napisałeś?

Heh, szkoda bo kompresory w M5/6 to rarytas. Z tego co wiem na tym forum nikt czegoś takiego nie ma ale kiedyś był wystawiony na otomoto jakis m6 na polskich tablicach z dwoma superchargerami i pomarańczowym kolektorem

Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
A niby ile kosztuje ?Camil pisze: Akurat e55 jest sporo tanszy w utrzymaniu i duzo mniej awaryjny. Faktem jest, ze zawias moze sie wysrac, ale tyle to on nie kosztuje co napisales
Robiłem trzy podejścia do kupienia SL/CL 55AMG i sprawdzałem co, kto i za ile w Polsce ogarnia ABC I
I to był właśnie główny powód dla którego nie mam SL55.
Taniej jest zmienić pompe vanos i panewki w v10, niż zacząć grzebać w ABC....
Pozdrówka!
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
30k to chyba cena za remont całego zawieszenia? Same elementy nie są takie drogi, kompresor kolo 1k amory trochę więcej. W M5 z tego co wiem nie tylko silnik jest drogi, sprzęgło, pompa SMG i dwumas też swoje kosztują. W E55 jest pancerny 5 biegowy automat.boogie pisze:A niby ile kosztuje ?Camil pisze: Akurat e55 jest sporo tanszy w utrzymaniu i duzo mniej awaryjny. Faktem jest, ze zawias moze sie wysrac, ale tyle to on nie kosztuje co napisales
Robiłem trzy podejścia do kupienia SL/CL 55AMG i sprawdzałem co, kto i za ile w Polsce ogarnia ABC I
I to był właśnie główny powód dla którego nie mam SL55.
Taniej jest zmienić pompe vanos i panewki w v10, niż zacząć grzebać w ABC....
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
Ty zawsze boogie wiesz lepiej. Ja uzywam, a nie sie przymierzam i swoje wiem. Z reszta kolega wyzej napisal co ile kosztuje i widac wie troche wiecej niz Ty. Kolega ma m6 i : boi sie scigac na wprost; na bank wygra w zakretach; wie, ze jesli chodzi o bezawaryjnosc czy paliwozernosc m5/m6 nie ma podejscia do e55. CL jest gorzej wykonany, nie jest wart uwagi.
Re: Kupno e60 m5 . czy wyrobie z serwisem?
Co prawda nie SL/CL 55 AMG - ale C55 AMG i C63 AMG przez chwilę jeździłem - i to auta które radochy z jazdy nie dają zbyt wiele... nic specjalnego...boogie pisze:A niby ile kosztuje ?Camil pisze: Akurat e55 jest sporo tanszy w utrzymaniu i duzo mniej awaryjny. Faktem jest, ze zawias moze sie wysrac, ale tyle to on nie kosztuje co napisales
Robiłem trzy podejścia do kupienia SL/CL 55AMG i sprawdzałem co, kto i za ile w Polsce ogarnia ABC I
I to był właśnie główny powód dla którego nie mam SL55.
Taniej jest zmienić pompe vanos i panewki w v10, niż zacząć grzebać w ABC....

Z rad co do panewek i pompy vanos na pewno skorzystam - szkoda płacić później kilkukrotnie za niespodziankę...
Szukasz BMW lub MINI ? Zapraszam
https://www.facebook.com/PafuSwissAuto/
SPRZEDAM ;
- BMW E60 M5, BMW E70 3.0sd ,BMW F11 530d 2011 r , BMW F20 118i , MINI COOPER S F55, BMW F30 335i , BMW F20 116d ,
https://www.facebook.com/PafuSwissAuto/
SPRZEDAM ;
- BMW E60 M5, BMW E70 3.0sd ,BMW F11 530d 2011 r , BMW F20 118i , MINI COOPER S F55, BMW F30 335i , BMW F20 116d ,